DSpace
 

Osaka Prefecture University Repository >
A.Osaka Prefecuture University:(2005-) >
0500.Graduate School of Humanities and social Sciences >
The journal of social problems >
57(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10466/9855

Title: 世界の保育カリキュラム(1)経験による教育(ベルギー) : ウェルビーイングと介入を通した効果的な学習 テ・ファリキ(ニュージーランド) : 万人が拠りどころとする織敷物(OECD『5つの保育カリキュラムの概要』2004より)
Other Titles: OECD "Five Curriculum Outlines" 2004 (1)-Experiential Education (Belgium)-Effective learning through well-being and involvement-Te Whariki (New Zearand)-A woven mat for all to stand on
Authors: 泉, 千勢
三ッ石, 行宏
Author's alias: Izumi, Chise
Mitsuishi, Yukihiro
Issue Date: 15-Dec-2007
Publisher: 大阪府立大学人間社会学部社会福祉学科
Citation: 社會問題研究. 2007, 57(1), p.157-178
URI: http://hdl.handle.net/10466/9855
Appears in Collections:57(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KJ00005134699.pdf888.88 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.